wtorek, 14 października 2014

L`Oreal, Elseve Fibralogy, Szampon Ekspansja gęstości

Hej dziewczyny dzisiaj będzie recenzja szamponu L`Oreal, Elseve Fibralogy, Szampon `Ekspansja gęstości. Muszę przyznać, że zwróciłam uwagę na ten szampon po obejrzeniu kilku filmików MrOlimpia18. A jak się sprawdził u mnie? Zapraszam dalej;):
Opakowanie i cena:
Opakowanie standardowe jak dla szamponów. Zamykane na klik, nie jest jakimś niebezpieczeństwem dla naszych paznokci do tego butla nie jest totalnie kryjąca dzięki czemu widzimy ile szamponu mamy jeszcze w środku. Butelka wygodna bo przy końcówce opakowania możemy je postawić "na głowie" i resztki szamponu spływają co bardzo ułatwia użytkowanie. Cena to ok. 16zł za 400ml. Dostępny w każdej drogerii i marketach.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest idealna ani nie za rzadka ani nie za gęsta. Produkt łatwo się dawkuje. Jeśli chodzi o zapach to typowy drogeryjny dość ciężki.
Moja opinia:
Włosy mam wiecznie oklapnięte wiem, że producent nie mówi nam ekspansja objętości jednak dla mnie gęstość= objętość. Szampon w sam sobie moje włosy mył średnio. Były po nim obciążone, przyklapnięte a na drugi dzień wydawały się już tłuste;/ Co zazwyczaj myję włosy co 2-3dni i nie ma żadnego problemu. Dodatkowym minusem są opinie innych blogerek, których nie znałam przed zakupem kosmetyku wywołuje on silne reakcje uczulające!!!!Swędzenie + krostki na całej głowie skutecznie mnie od tego szamponu odpychają. Sorry wolę więcej nie ryzykować.




 Miałyście co o nim myślicie?