środa, 15 października 2014

Golden Rose Rich Color 54

Hej dzisiaj krótka notka prezentacyjna lakier z Golden Rose Rich Color tym razem jest to kolor o nr 54. Z racji tego, że moja doba zaczęła się dzisiaj o 3 w nocy i trwa do dzisiaj wybaczcie słabe zdjęcia oraz powtarzalną treść notki ale bardziej chodziło mi o prezentacje samego lakieru.
Opakowanie i cena:
Lakier zamknięty jest w standardowym słoiczku, który mieści 10,5 ml produktu. Produkt zawiera bardzo wygodny szeroki pędzelek, który ogromnie ułatwia mi aplikację lakieru na paznokcie. Cena to 6,90 na wyspach Golden Rose ja kupuję w małej drogerii osiedlowej za 4,99zł albo 5,50zł.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja bardzo wygodna nie rozlewa się na skórki dzięki czemu mamy "czysty" manicure. Jeśli chodzi o zapach to typowy dla lakierów chociaż mój szwagier mówi, że te mniej walą niż jego żony a jest na to strasznie wyczulony.
Moja opinia:
Lakier jak dla mnie ma same plusy o których wspomniałam już wcześniej. Zacznę może od dostępności, która dla mnie jest bardzo dobra. W większości małych drogerii znajdziemy produkty tej firmy. Lakier uwielbiam też za to, że jest łatwy w obsłudze. Dobra konsystencja, która nie smuży do tego świetna pigmentacja. Zazwyczaj wystarczy jedna grubsza warstwa jednak ten odcień charakteryzuje się tym, że potrzebuje 2 grubszych warstw zasycha bardzo szybko. Dla mnie duży plus to też trwałość minimum 4dni po 3dniach trochę się ścierają końcówki. I gama kolorystyczna każdy znajdzie coś dla siebie;)




Jak się podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz