wtorek, 19 lipca 2016

Aussie Miracle Recharge odżywka w sprayu

Dzisiaj pod lupę idzie odżywka w sprayu, marki Aussie muszę przyznać, że to mój pierwszy produkt od nich.
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty jest w białej plastikowej butelce, która jest zaopatrzona w atomizer, który wytwarza równomierną mgiełkę. Cena ok 24zł za 250ml.
Zapach i konsystencja:
Zapach produktu jest bardzo intensywny, długu utrzymuje się na włosach. Jak na płynną odżywkę jest dość gęsta ale bez problemu można ją zaaplikować na włosy.
Moja opinia:
Tego typu odżywki lubię używać tuż po umyciu włosów gdy muszę rozczesać moje splątane i niesforne włosy. Zadanie odżywki jest wygładzenie włosów, czy to robi? Tak ale zdecydowanie trzeba pomóc jej prostownicą dla uzyskania lepszego efekty. Włosy po niej się nie puszą, łatwo rozczesują, mam wrażenie, że włosy po wyprostowaniu dłużej trzymają swój kształt. Odżywka jest dość droga ale w Rossmannie często możemy wyhaczyć ją na różnych promocjach za 16zł. Warto podkreślić, żeby nie przesadzać z ilością gdyż może obciążyć cienkie włosy. Atomizer świetnie się sprawdza nie zacina się, rozpyla równomierną ilość produktu. Marka Aussie bardzo mile mnie zaskoczyła przy następnych promocjach z chęcią zaopatrzę się w szampon i odżywkę.


Jak Wy oceniacie te produkty? Warte swojej ceny czy zdecydowanie lepiej inwestować w co innego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz