czwartek, 14 lipca 2016

Nivea Fresh Comfort

Hej dzisiaj kolejna porcja recenzji. Dzisiaj przedstawie Wam antyperspirant firmy Nivea.
Opakowanie i cena:
Produkt firmy Nivea posiada solidne, szklane opakowanie zakończone plastikową kulką. Cena ok 8.99 można oczywiście dorwać taniej na różnego rodzaju promocjach.
Zapach i konsystencja:
Dość gęsty płyn o bardzo delikatnym zapachu. Konsystencja pozwala na łatwą aplikację ale niestety bardzo długo się wchłania.
Moja opinia:
 Do antyperspirantów z Nivea nigdy nie byłam przekonana, po latach postanowiłam spróbować się przełamać i oto w moim koszyku wylądował ten gagatek. Niestety moje uprzedzenie sprzed kilku lat się potwierdziło. W mojej pracy jestem narażona na upały oraz wysiłek fizyczny. Z początku byłam zachwycona tym produktem ale co się dziwić jak na dworze była umiarkowana temperatura? Gdy temperatura na dworze wzrosła moja potliwość mimo używania tego produktu również. Nie lubię też tego opakowania niby solidne i szklane ale boje się, że przy moich bardzo mało zgrabnych dłoniach może się potłuc :/ Słabo się wchłania przez co możemy pobrudzić sobie ubrania. Jedyny plus to taki, że po depilacji i użyciu tej kulki skóra nie szczypie.


  
Jakie u Was się antyperspiranty sprawdzają ? Jestem ciekawa co myślicie o produktach Nivea?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz