poniedziałek, 25 lipca 2016

Isana Keep Cool żel pod prysznic

Hej dzisiaj chcę Wam przedstawić jednego z moich ulubieńców lipca. Jest to żel firmy Isana Keep Cool.
Cena i opakowanie:
Opakowanie plastikowe zamykane na "klik". Grafika opakowania jest przyjemna dla oka. Słodka panda umila korzystanie żelu. Cena to ok 3,49 za 250ml.
Zapach i konsystencja:
Konsystencja rzadka jednak nie na tyle żeby przeciekała między palcami. Pół przeźroczysta o zabarwieniu lekko różowym. Zapach bardzo przyjemny lekko słodki utrzymuje się na skórze po kąpieli.
Moja opinia:
Zazwyczaj żele Isana mnie nie zadowalały. Wolałam dołożyć 3-4 zł i kupić jakiś produkt z Dove bądź Nivea. Ten żel wpadł mi w oko przez swoją grafikę. Żel świetnie się pieni, nie wysusza skóry, pachnie jeszcze kilka godzin po wzięciu prysznica. Zapach jest obłędny przypomina truskawkową lub malinową Mambę. Tym razem żel z Isany bardzo mi się spodobał i kupiłam już zapasowe opakowania.




Miałyście tą uroczą pandę od Isany ? Jak Wam się podobają żele tej firmy?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz