czwartek, 6 października 2016

BEBEAUTY SUNNY SMILE myjący peeling do ciała brzoskwinia

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę z recenzją peelingu do ciała oferowanego przez Biedronkę.
Cena i opakowanie:
Mała plastikowa buteleczka mieszcząca 100ml produktu kosztowała mnie ok 4zł.
Zapach i konsystencja:
Dość lejąca konsystencja, która zawiera drobne i ostre drobinki. Zapach niesamowicie przyjemny utrzymujący się na skórze.
Moja opinia:
Kupiłam ten peeling bo do złudzenia butelka przypominała mi mój ulubiony peeling z Farmony. Na tyle opakowania można przeczytać, że ten oto produkt jest właśnie przez tą firmę produkowany co dla mnie jest ogromnym plusem bo możemy się spodziewać, że produkty będą do siebie podobne a ten z Biedronki jest ciutkę tańszy. Przejdźmy jednak do recenzji, za co polubiłam najbardziej ten produkt? Za drobne drobinki, które bardzo dobrze zdzierają martwy naskórek. Dodatkowym atutem jest świeży i piękny zapach. Fajna mała buteleczka, którą możemy zabrać w podróż zamykana na "klik". Biedronka pod względem kosmetycznym bardzo mnie pozytywnie zaskakuje. Rozszerza swoja ofertę o bardzo przyzwoite produkty.



Miałyście? Wam też przypomina peeling z Farmony?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz