poniedziałek, 17 października 2016

Le Petit Marseillais Pielęgnujący Olejek pod prysznic Olejek z Orzechów Laskowych i Mleczko Pszczele

Hej dziewczyny dzisiaj kolejny produkt pod prysznic idzie na tapetę, mówię tutaj o olejku pod prysznic z LPM z orzechów laskowych i mleczko pszczele.
Cena i opakowanie:
Produkt zamknięty jest w złotobrązowym opakowaniu zamykanym na klik. Butelka mieści 250ml olejku i kosztuje ok 13zł.
Zapach i konsystencja:
Zapach jest dość specyficzny można w nim wyczuć zarówno orzechy, miód jak i nutę kwiatową. Konsystencja jest typowa dla żeli pod prysznic. Nic z olejkiem nie ma wspólnego.
Moja opinia:
Olejek kupiłam zachęcona zarówno opakowaniem jak i promocją w Rossmann. Standardowa cena jest dość wysoka jak na taką mała pojemność dlatego jak zobaczyłam na niego promocję od razu wrzuciłam go do koszyka zacierając ręce. Olejek świetnie się pieni tworząc przyjemną piankę, która otula naszą skórę przyjemnym zapachem oraz pianą. Produkt jest dzięki temu bardzo wydajny. Zapach utrzymuję się długo po kąpieli. Skóra po nim jest ukojona i lekko nawilżona. Gdy nie mam czasu na balsamowanie się często po niego sięgam. Skóra nie jest po nim napięta jest delikatna i miękka.




Korzystałyście z tego produktu? Jakie są Wasze opinie? 
Zapraszam też do konkursu, którego szczegóły znajdziecie w pasku bocznym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz