wtorek, 4 października 2016

Pianka do mycia twarzy Under Twenty

Hej dzisiaj kolejny post pielęgnacyjny tym razem będzie na temat pianki do mycia twarzy Under Twenty. To zaczynamy :)
Cena i opakowanie:
Produkt znajduję się w plastikowym, kolorowym opakowaniu. Cena ok 15zł.
Zapach i konsystencja:
Zapach jest delikatny i słodki. Bardzo przyjemny umila mi używanie tego produktu. Sam produkt jest wodnisty dzięki swojej formule i pompce zamienia się w delikatną i lekką piankę.
Moja opinia:
Muszę przyznać, że nie do końca wierzyłam, że taka delikatna pianka może tak dobrze oczyszczać skórę z zanieczyszczeń. Oczywiście piankę stosuję jako drugi krok oczyszczania mojej skóry. Pierwszy to jakiś płyn micelarny, którym zmywam makijaż. Żel ma mi pomóc w doczyszczeniu pozostałości po micelu. Skóra po piance jest dobrze oczyszczona zarazem nie wysuszoną. Skóra po użyciu jest miękka i gładka. Żadnego napięcia nie odnotowałam. Dobry produkt w przystępnej cenie i łatwo dostępny. Jedynym małym minusikiem może być jej wydajność ale warto przymknąć na to oko.



Miałyście ją co o niej myślicie? 
Poniżej zamieszczam link do rozdania 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz