czwartek, 16 maja 2013

Gliss Kur, Ultimate Oil Elixir Maska do włosów

Po wieloletnim farbowaniu i prostowaniu włosów moje kłaczki są strasznie suche i łamliwe;/
Ostatnio popadam w lekki szał włosomaniaczki;) Wszystko na czym pisze: włosy suche, potrzebujące pomocy musi być moje. Moja pielęgnacja zazwyczaj wygląda tak: odżywka na całą długość włosów +maska na końcówki do tego różnego rodzaju wcierki. Jak już wspomniałam wcześniej jeszcze nie spotkałam mojej idealnej odżywki jak i maski. Ta do idealnym niestety też nie należy;(
Od producenta:
Plusy:
+wygładza
+pomaga w rozczesywaniu włosów
+nie obciąża
+wydajna
+czas trzymania (1 minuta)
Minusy:
-cena
-nie do końca zadowala mnie jej działanie.
Moje plusy są dosyć mocne. Jednak nie robi na mnie tzw. efektu wow. Zdecydowanym plusem jest długość trzymania maski na włosach. Najczęściej myję się pod prysznicem. Nie przemawia do mnie długie stanie pod prysznicem przez to, że muszę jakąś maskę trzymać 10minut na głowie. Konsystencję ma zbitą dlatego jest wydajna. Szału nie ma ale zawsze można spróbować.
Jakie są Wasze opinie o niej? Stosowaliście jakieś produkty tej firmy?
Zapraszam do komentowania;)

12 komentarzy:

  1. Skoro szału nie ma, warto szukać czegoś bardziej zbliżonego do ideału :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wypróbuj Ziaja maska regenerująca . Miałam suche , matowe , trochę sztywne włosy , a od kąt myję włosy szarnym gliss kur i nadkładam maszynke ziaja mam świetne włosy. Z puszeniem radzą sobie w połowie , ale reszta świetna.

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze żadna maska ani odżywka nie zrobiła na mnie efektu wow :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh czyli trzeba szukać dalej;(
      Kiedyś zachwyciła mnie odżywka z Wella Pro Series niestety tylko pierwsze opakowanie drugie już nie było takie ekstra;(

      Usuń
  4. A jaka cena jest tej maseczki?
    Ja też zazwyczaj kupuję te z krótkim czasem trzymania, chociaż i tak zawsze wolę i te potrzymać dłużej. Ale używam podczas kąpieli w wannie, bo pod prysznicem też by mi się nie chciało stać i czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pamiętam;( Ale myślę, że coś koło 17zł

      Usuń
  5. nie używałam...podobno świetny jest ten żółty gliss kur, z olejkami ale niestety jest słabo dostępny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie słyszałam o nim. Ale dzięki za info! Jak się skończy ta maska poszukam tej żółtej;)

      Usuń
  6. nie używałam jeszcze tej maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię odżywki do włosów i szampony Gliss Kur. Ostatnio polubiłam się z szamponem odbudowującym zawierającym 7 olejków, choć przeciąża lekko włosy :)

    OdpowiedzUsuń