piątek, 10 maja 2013

GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 09

Jeśli chodzi o serie Rich Color z Golden Rose pieję z zachwytu. Już wiele o nich pisałam na tym blogu dlatego chciałam dzisiaj zaprezentować tylko kolorek numer 09. (możecie przeczytać recenzję: tutajtutajtutaj )



Serdeczny paznokieć ozdobiłam serduszkiem niestety na zdjęciu nie widać jego kształtu.
Już nie długo zrobię zestawienie moich hitów na okres letni.
Jak Wam się podoba ten kolor? Stosowałyście te lakiery? Zapraszam do komentowania! 

12 komentarzy:

  1. Nie miałam tego lakieru , ani takiego koloru. ogólnie nie mam nic do takich odcieni różu , nawet fajnie wyglądają na paznokciach , ale jakoś nie widzę go na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny! Ostatnio nic tylko trafiam na różowe paznokcie na blogach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolor, bardzo lubię tą serię od GR :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię różowe odcienie na pazurkach! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, widzę, że u Ciebie też róż na paznokciach.
    Kotek, u mnie w mieście są tinty z Bell, wiem że ich szukałaś. Jak chcesz mogę Ci kupić i przesłać :) Daj znać.

    OdpowiedzUsuń
  6. oo śliczne :) uwielbiam róż na paznokciach, gdy jestem w sklepie nigdy nie moge sie powstrzymac i zawsze jakiś róż wezme :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie i muszę wykazać się wielką samodyscypliną żeby nie wziąć jeszcze jednego ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie jaskrawe kolory o każdej porze roku! :)

    OdpowiedzUsuń