sobota, 4 maja 2013

Golden Rose Rich Color 17

 Nie jest tajemnicą na moim blogu, że uwielbiam lakiery z Golden Rose i kupuję je tylko jak mam okazje. 
Mam już pokaźną kolekcję tych lakierów;) Uwielbiam je za krycie, cenę i żywe nasycone kolory.
Dzisiaj przedstawiam Wam lakier o numerze 17.
Jest to intensywny koral, który w niektórych momentach wpada w czerwień;) Muszę przyznać, że daje po oczach. Idealny na wiosnę do opalonej skóry. Ten numer lakieru jednak zdecydowanie potrzebuje 2 grubych albo 3 cienkich warstw;( Jednak to mnie w ogólne nie zraża ponieważ od trzech tygodni tylko on króluje na moich paznokciach.




Mój dzisiejszy mani urozmaiciłam jeszcze lakierem z Golden Rose z serii Jolly Jewels nr 103 oraz wydobyłam klika sześciokątów z lakieru o nr 123( pisałam o nim tutaj). Użyłam też top coatu(pisałam o nim tutaj)
Całość prezentuje się tak:


Użyłam te oto produkty:




Jak Wam się podoba? Spotkałyście już te lakiery?
Bardzo zapraszam do komentowania!