poniedziałek, 25 listopada 2013

Batiste suchy szampon dla brunetek

Chciałam Wam dzisiaj pokazać jednego z ulubieńców miesiąca. Jest to suchy szampon z Batiste dla brunetek. Do suchych szamponów nie byłam jakoś przekonana. Mam zniszczone włosy i myślałam , że taka dodatkowa chemia może pogorszyć ich stan. Jednak pewnego dnia pomyślałam, że może jak przedłuży świeżość moich włosów o jeden dzień to na przestrzeni tygodnia zmniejszy się też ilość suszenia i prostowania ich. Pierwszym moim suchym szamponem był szampon z Sayossa( nie zrobił na mnie wrażania przez biały nalot). Batiste kupiłam w Hebe cieszyłam się tym, że jest przeznaczony stricte dla brunetek.
Plusy:
+cena
+odświeża włosy na cały dzień
+nie obciąża ich(wręcz daje efekt uniesienia)
+nie pozostawia białego nalotu
+wydajny
Minusy:
BRAK




Kto jeszcze go nie ma a jest ciemnowłosą istotą ogromnie polecam!
A Wy skusiłyście się na ten szampon? Też uważacie, że nie ma lepszego na rynku?
Zapraszam do komentowania

13 komentarzy:

  1. Ja bardzo sobie chwalę ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam produkt tylko do chwalenia;) ciekawa jestem też tego xxl ale pewnie pozostawi nalot, z którym nie chce się męczyć;/

      Usuń
  2. Planuje go kupić sobie i siostrom na prezent od Mikołaja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent idealny;) Zarówno Ty jak i siostry będziecie dobrze wspominać tą "wizytę" mikołaja;)

      Usuń
  3. ja mam tą zwykła wersję kokosową, ale jak wykończę to się skuszę na ten dla ciemnowłosych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo kokosowej nie widziałam.Ja jeszcze myślałam o tym wiśniowym albo xxl. Zobaczymy co dostanę następnym razem w Hebe bo z dostępnością u mnie ciężko

      Usuń
  4. Ja miałam wersję tropikalną, pachniała pięknie, lekko kokosami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo... ja mam ten szampon, ale różowy i chyba dla jasnowłosych, bo jest biały;p Skuszę się na ten dla brunetek! :)) Przydatna sprawa;d

    OdpowiedzUsuń
  6. dla blond włosów też jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie dla blond nie ma ale jasny pyłek na jasnych włosach nie jest tak widoczny

      Usuń
  7. Chętnie wypróbowałabym ten dla brunetek, ale i tak nawet klasyczne Batiste nie brudzą mi włosów zbyt mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz nie próbowałam tych zwykłych z Batiste tylko z Sayossa i dlatego zraziłam się do białego pyłku

      Usuń
  8. Ja poszukuję od dawna wersji dla blondynek :)

    OdpowiedzUsuń