poniedziałek, 25 listopada 2013

Batiste suchy szampon dla brunetek

Chciałam Wam dzisiaj pokazać jednego z ulubieńców miesiąca. Jest to suchy szampon z Batiste dla brunetek. Do suchych szamponów nie byłam jakoś przekonana. Mam zniszczone włosy i myślałam , że taka dodatkowa chemia może pogorszyć ich stan. Jednak pewnego dnia pomyślałam, że może jak przedłuży świeżość moich włosów o jeden dzień to na przestrzeni tygodnia zmniejszy się też ilość suszenia i prostowania ich. Pierwszym moim suchym szamponem był szampon z Sayossa( nie zrobił na mnie wrażania przez biały nalot). Batiste kupiłam w Hebe cieszyłam się tym, że jest przeznaczony stricte dla brunetek.
Plusy:
+cena
+odświeża włosy na cały dzień
+nie obciąża ich(wręcz daje efekt uniesienia)
+nie pozostawia białego nalotu
+wydajny
Minusy:
BRAK




Kto jeszcze go nie ma a jest ciemnowłosą istotą ogromnie polecam!
A Wy skusiłyście się na ten szampon? Też uważacie, że nie ma lepszego na rynku?
Zapraszam do komentowania