czwartek, 7 listopada 2013

Catrice, Camouflage Cream

Mój codzienny makijaż to zestawienie 4-5 sprawdzonych i niezawodnych kosmetyków. Jednym z nich jest kamuflaż firmy Catrice. 
Co mówi nam producent produktu?
Kremowy podkład korygujący o wysokim stopniu krycia. Trwała tekstura idealnie wtapia się w skórę ukrywając wszelkie niedoskonałości. Maskuje popękane naczynka, drobne blizny, przebarwienia oraz plamki. testowany dermatologicznie. 
 A co ja o nim myślę?
Jest to świetny produkt w niskiej cenie, która zachęca do wypróbowania produktu. A co za tym idzie jeśli raz go spróbujecie to już przy nim zostaniecie;) 
PLUSY:
+cena
+jakość
+łatwość aplikacji
+dostępność
+świetnie zakrywa niedoskonałości
+zakrywa cienie pod oczami
MINUSY:
-mało higieniczne opakowanie, które strasznie się brudzi;/


Macie go? Co o nim myślicie?

4 komentarze:

  1. Próbowałam go kupić, ale jak już uda mi się wybrać do Natury to nigdy go nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cie do tagu Liebster Blog. Mam nadzieję, że chętnie weźmiesz udział w zabawie, szczegóły u mnie: http://blondechemist.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

      Usuń
  2. Kiedyś go spróbuję bo wszyscy zachwalają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie jest świetny :D Absolutnie nie żałuje jego zakupu, a trochę musiałam się naszukać, bo nigdzie nie mogłam dostać najjaśniejszego odcienia. Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń