czwartek, 28 listopada 2013

Isana deo spray Exotic

Do mojej codziennej walki z poceniem używam ZAWSZE dwóch produktów. Najczęściej jest to jakiś sztyft + spray. Nie mogę go oceniać pod względem ochrony ponieważ zawsze stosuję go z innymi produktami. Jednak jeśli chodzi o walory zapachowe, wydajność czy cenę już mogę powiedzieć nieco więcej.
Zacznijmy może od ceny. Jeśli chodzi o mnie to stosując 2 rodzaje ochrony mogę sobie pozwolić na jedną, która jest tańsza. Nie rajcuję mnie wydawanie 10-15 zł jeśli za cenę 3zł mogę mieć produkt tej SAMEJ jakości. Zapach to jego największy plus(może dość szybko się ulatnia ze skóry ale na ubraniu czuć go długo). Zawszę lubiłam owocowo-cytrusowe zapachy. Możliwe, że dlatego ten mi przypadł tak do gustu;)
Wydajność? Nie pamiętam dokładnie kiedy go kupiłam ale wiem, że używam go długo codziennie;)
Ogólnie produkt za taką cenę i za takie plusy wart jest wypróbowania;)


Miałyście go? A może inny wariant zapachowy? Co możecie mi polecić do dodatkowej ochrony?

5 komentarzy:

  1. Nie miałam deo Isany, ale moja Mama kupuję w kulce Isanę i ceni sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, jakoś zupełnie się "mijam" z Isaną. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie jak Ty z Isaną raczej się mijam ale tą trafiłam na promocji chyba za 2,99 albo 3,99 postanowiłam spróbować.

      Usuń
  3. Fajny blog =]
    Obserwuję

    http://bloggerkakaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w swojej torebce - zapach jest śliczny! Kosztuje bardzo niewiele, a ile może dać radości. Utrzymuje się jednak dość krótko na ciele.

    OdpowiedzUsuń