czwartek, 14 listopada 2013

Tołpa kremowe serum odmładzające do rąk

Moim niewątpliwym faworytem w pielęgnacji dłoni jest czerwony krem z Garniera, o którym pisze tu. Jednak będąc pewnego dnia w Hebe trafiłam na promocje(5,99) serum firmy Tołpa. Stwierdziłam co mi szkodzi? w końcu idzie zima i produktów tego typu nigdy dość.
Może przejdźmy do rzeczy. Za co lubię to serum? Za nawilżanie, wchłanianie (nie ma opcji żeby na dłoniach został tłusty film),piękny zapach (który zachęca do stosowania produktu) oraz cena (regularna wynosi około 10zł), konsyctencja gęsta i treściwa;)
Minusów zdecydowanie BRAK





Miałyście go? Jakie kremy polecacie, które są łatwo dostępne? Zachęcam do komentowania

4 komentarze:

  1. Pierwszy raz słyszę o tym kremie, może polecę go swojej mamie, bo mi chyba na razie nie jest potrzebny. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam kiedyś podobnej wersji serum, z Be Beauty, którego producentem była Tołpa. Byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Tołpę i chętnie przetestuję każdy ich produkt. Swoją przygodę z tą firmą zaczęłam niedawno a zakochałam się w ich kosmetykach po użyciu toniku do cery tłustej.

    OdpowiedzUsuń