wtorek, 3 czerwca 2014

Mineral Protection 5

Hej dziewczyny przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego antyperspirantu w kulce od Garniera. Jak już kiedyś wspominałam nie jestem osobą z dużymi problemami odnośnie pocenia się. Wszystko zależy od temperatur na dworze.
Produkt, o którym mówie jest Garnier Mineral Procetion 5. Wcześniej miałam Invisible 48h i też byłam zadowolona.
Zobaczmy co piszę o nim producent:
Antyperspirant Garnier 48h z Mineralite - minerałem o właściwościach ultraabsorbcyjnych, 48h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią, skóra, która oddycha. Bez alkoholu. bez parabenów. Testowany dermatologicznie. Optymalna tolerancja dla skóry.

Protection 5 to kompletna ochrona skóry i ubrań 5 w 1:
(1) przeciw przykremu zapachowi;
(2) przeciw wilgoci;
(3) przeciw podrażnieniom;
(4) przeciw białym śladom;
(5) przeciw żółtym plamom. 

 http://www.garnier.pl/_pl/_pl/our_products/product.aspx?tpcode=OUR_PRODUCTS^PRD_DEO^PROTECTION_5^PROTECTION_5_HOME

Jak widzimy produkt ma 5 wytycznych co do swojego działania. Produkt przeciwdziała przykremu zapachowi do tego skóra wytwarza też mniej wody(przy czym nie testowałam go w temperaturach ponad 30 stopni). Produkt mogę zaaplikować od razu po depilacji nic nie szczypie ani nie piecze. Jeśli chodzi o plamienie to nie mogę się wypowiedzieć bo zazwyczaj odczekuje aż antyperspirant się wchłonie(zmarnowałam już jedną koszulę antyperspirantem z  Lady Speed Stick). Zapach przyjemny, wydajny, tani(teraz w Biedronce możemy go spotkać w dwupaku 1+1 za 11.99zł)

Plusy:
+ładny zapach
+działanie

+spełnienie obietnic producenta
+opakowanie (nie zacina się)
 +dostępność
Minusy:
-akurat ten kształt zmusza nas przy końcówce produktu  do stawiania jej na głowie(a że głowa jest okrągła trzeba ją czymś podeprzeć)


 Podsumowując: produkt, który spełnia zapewnienia producenta. Ładnie pachnie, chroni nas przed smrodkiem. Wiem, że jeszcze do niego wrócę;)
A jakie są Wasze ulubione antyperspiranty? Może używałyście tego? Zapraszam do komentowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz