poniedziałek, 30 czerwca 2014

Garnier Płyn Micelrny 3w1

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją znanego już prawie wszystkim micelka od Garniera. Dotychczas używałam płynu micelarnego z Biedronki. Postanowiłam go jednak zdradzić z komplementowanym ze wszystkich stron produktem z Garniera.
Kupiłam go na promocji w Rossmannie dałam za niego bodajże 12,99/400ml. Cena bardzo przyjemna jak na tak dużą pojemność. Produkt ma bardzo estetyczne i poręczne opakowanie. Podoba mi się fakt, że butla jest przeźroczysta i ma różowe elementy.
Co do jego działania na samym początku nie byłam przekonana;/ Piekły mnie w oczy i samo jego stosowanie nie było za przyjemne. Jednak po pewnym czasie zauważyłam, że moja twarz jest lepiej oczyszczona po tym micelku niż po tym z Biedronki. Wacik z tonikiem jest czystszy a i przy wycieraniu twarzy ręcznik jest czyściejszy. Denerwuję mnie trochę dziurka dozownika. Na początku nie umiałam się nią obsługiwać ciągle wylewałam za dużo produktu na wacik. Przez co mógł właśnie podrażniać moje oczy. Teraz już wiem jak się obsługiwać dozownikiem wacik jest mniej zalany i do oczu mniej produktu się dostaje i co za tym też idzie produkt staje się wydajniejszy.
Minusów póki co nie widzę i mam nadzieję, że tak pozostanie.
Plusy:
+działanie
+pojemność
+cena
+wydajny(chociaż nie jestem pewna czy na 200zastosowań jak producent obiecuje na opakowaniu)
+nie podrażnia
+zmywa ładnie makijaż
Minusy:
-Brak



Podsumowując: bardzo polecam ten produkt. Spisuje się świetnie jeśli chodzi o działanie. Jeśli ktoś lubi micel z Biedronki jestem pewna, że ten produkt też polubi.
Miałyście go? Lubicie? Jakie micelki jeszcze warto spróbować?

CHCIAŁAM TEŻ PRZYPOMNIEĆ O ROZDANIU SZCZOTKI TANGLE TEEZER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz