piątek, 27 czerwca 2014

Moja codzienna pielęgnacja twarzy

Hej dzisiaj przychodzę do Was z moją pielęgnacją twarzy. Nie ma tego dużo. Gdybym nie miała mani otwierania nowych kosmetyków od razu po zakupię pewnie moja pielęgnacja zmniejszyłaby się o serum i jeden krem;) Kosmetyki nie są ułożone etapami


Na pierwszy rzut idzie płyn micelarny z Garnier-zdradziłam z nim mój ulubiony micelek z Biedronki.  Na początku średnio się z nim polubiłam teraz jednak dochodzę do wniosku, że jest całkiem spoko.
Później oczyszczam twarz żelem antybakteryjnym z Dermedic Normacne Preventi- fajny żel z pompką. Jest to moje drugie opakowanie. Kupiłam go na promocji w SP za 19,99+ drugi za 1gr. Dobra cena za dobre produkty do pielęgnacji jednak zastrzegam, że nie mam problemu z trądzikiem! Więc nie wiem jak on się sprawdzi na skórze problematycznej. Nie ściąga, ładnie zmywa resztki makijażu. Większa recenzja pojawi się na dniach;)
Poźniej zależy od nastroju używam albo toniku z Celi albo wody termalnej z Uriage o niej i o toniku pisałam już oddzielne posty:tutaj i tutaj.
Kolejny etap to nawilżanie. Na dzień stosuję najczęściej krem z Tołpy a na noc Alantan dermoline albo serum z Dermedic

Krem z Tołpy to moje drugie opakowanie. Świetnie sprawdza się pod makijaż. Stosuję go codzienni rano a obszerniejszą recenzję macie tutaj;
Po dość pozytywnych opiniach w internecie postanowiłam zakupić sobie kremik Alantan dermoline. Świetnie sprawdza się na wieczorne nawilżenie oraz rano pod makijaż. Kupiłam go za 7,90zł. Jest to cudowna cena jak na produkt takiej jakości. 
A teraz mój nowy nabytek mianowicie jest to serum z Dermedic  z tej samej serii co mój żel antybakteryjny. Za krótko go używam żeby Wam cokolwiek powiedzieć. Ani na plus ani na minus. Wyhaczyłam go na promocji w SP za 23zł.

To tyle mojej codziennej pielęgnacji za wiele tego nie ma ale mniej też mogło być. A jak wygląda Wasza pielęgnacja twarzy?
CHCIAŁAM WAM TEŻ PRZYPOMNIEĆ O MOIM NOWYM ROZDANIU. MOŻNA WYGRAĆ KOMPAKTOWĄ SZCZOTKĘ TANGLE TEEZER! ZAPRASZAM TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz