czwartek, 26 czerwca 2014

Woda termalna Uriage

Ufff w końcu mój blogger działa normalnie. Strasznie denerwuje mnie gdy nie mogę zobaczyć wszystkich wpisów moich ulubionych bloggerek.
Dzisiaj krótka notatka zachęcająca Was do spróbowania wody termalnej z Uriage. Zawsze twierdziłam, że taki produkt to gadżet. Jednak po paru miesiącach posiadania tego "gadżetu" diametralnie zmieniłam zdanie.
Co mówi nam producent?

Orzeźwienie dla Twojej skóry

Idealny produkt do codziennej pielęgnacji.
Woda Termalna Uriage unikalna ze względu na swoją izotoniczność i skład mineralny. Jest to jedyna taka Woda Termalna, nie wymagająca osuszania po aplikacji.
Woda Termalna Uriage pozwala zachować równowagę osmotyczną i integralność komórek naskórka. Dzięki tej właściwości po spryskaniu skóry Wodą Termalną Uriage nie osuszamy jej, pozwalając minerałom na działanie. Skuteczność Wody Termalnej Uriage została udowodniona w badaniach klinicznych.
http://www.labo-uriage.pl/gamy/woda-termalna/
Co ja na jej temat myślę:
Moje odczucia są tylko i wyłącznie pozytywne. Woda nie podrażnia a wręcz przynosi niesamowite ukojenie(po np. za długiej kąpieli słonecznej), nie trzeba jej wycierać dzięki czemu można ją stosować na makijaż(świetnie scala wszystkie warstwy makijażu co wygląda bardzo ładnie). Kolejnym zastosowaniem w moim przypadku jest nawilżanie pędzelków przed aplikowaniem podkładu czy cienia na mokro. Jest też świetnym orzeźwieniem w upalne dni. Dorwałam ją na promocji w Super-pharm chyba za 14zł w normalnej cenie kosztuję coś koło 28zł/150ml. Cena zdecydowanie adekwatna do jakości produktu. Możemy je dostać w trzech wariantach pojemności:50ml, 150ml, 300ml, co jest dużym plusem. 50ml możemy kupić sobie do torebki a te większe pojemności stosować w domu. Kolejnym atutem jest też atomizer, który równomiernie bez żadnego "plucia" aplikuje wodę. Jednak muszę podkreślić, że nie stosowałam żadnej innej wody termalnej i do innych nie mam odniesienia.
Plusy:
+dobry atomizer, który tworzy mgiełkę
+koi, łagodzi
+nie trzeba jej wycierać
+nie niszczy makijażu
+wielofunkcyjna
Minusy:
-brak


Podsumowując: bardzo fajny produkt, za który warto dać nawet i 28zł. Orzeźwia w gorące dni, koi, produkt o szerokim zastosowaniu.
Miałyście tą wodę? A może jest jakieś inne cudo, o którym jeszcze nie wiem? Zapraszam do komentowania;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz