poniedziałek, 2 czerwca 2014

Dove Go Fresh Rebalance

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego żelu pod prysznic z Dove. Muszę się przyznać, że często po nie nie sięgam bo ponad 10zł za 500ml to lekka przesada jest wiele tanich i fajnych żeli. Jednak, któregoś pięknego dnia trafiłam na promocję w Rossmannie jeden żel kosztował mnie 5,99 zł. Do mojego koszyka wpadły 2 pozycję zapachowe. Jedna jest już zużyta a druga dalej służy.
Ja od żelu wiele nie wymagam. Ma dobrze myć, ładnie pachnieć oraz być wydajny. Czy ten żel spełnia moje wymagania? Jak najbardziej tak;)
Zapach utrzymuję się na skórze jeszcze po wyjściu spod prysznica. Nie wysusza mojej skóry, jeśli rano się spieszę i nie zdążę się nabalsamować nie czuję żadnego dyskomfortu. Jego konsystencja jest zbita dlatego nie wyleje nam się na dłoń duża ilość produktu. Zapach jest delikatnie owocowy troszeczkę mydełkowaty co mi osobiście bardzo pasuje. Jedynym jak dla mnie minusem jest cena.
Plusy:
+zapach
+nie wysusza
+wydajność
+konsystencja
+długo utrzymujący się zapach na skórze
Minusy:
-cena bez promocji
-SLS w składzie ja na to osobiście nie zwracam uwagi




Podsumowując: 
Żel jest bardzo fajny. Zbity, konkretny o ładnym zapachu. Niestety cenowo nie powala chociaż wiadomo, że są też i droższe produkty tego typu;)

Miałyście go? Jakie żele polecacie? Jestem otwarta na Wasze propozycje;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz