środa, 10 września 2014

Ulubieńcy sierpnia

Hej dziewczyny! Dawno mnie tutaj nie było a to za sprawą urlopu i masy wesel w minionym miesiącu. Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami sierpnia. Wybrałam tylko takich naj naj, których chętnie Wam polecę;)
Zacznę od twarzy:
Krem do skóry odwodnionej Cera Solutions- idealny krem dla opalonej i wysuszonej skóry twarzy. Idealnie nadaje się pod makijaż dzięki swojej lekkiej konsystencji za jedyne 13zł! Więcej napiszę o nim w oddzielnej notce.
Kolejnym ulubieńcem jest żel do twarzy z Białego Jelenia bardzo go lubię ale jest strasznie niewydajny. Nie wysusza skóry, ładnie ją oczyszcza nie powoduje wysypu.

Kolejny ulubieniec to żel pod prysznic, który poznałam dzięki wygranej w rozdaniu. Kiedyś chciałam go wypróbować ale zawsze o nim zapominałam teraz już nie zapomnę ma piękny zapach i nie wysusza mojej opalonej i suchej skóry. Osobna notka też się pojawi!
Kolejny jest już osławiony na cały internet płyn micelarny z Garniera a pokazuje Wam go bo w Rossamnnie jest na niego promocja 10,98(albo 10,89). Więc jeśli jeszcze go nie próbowałyście to polecam skorzystać z promocji.
Teraz coś z kolorówki, w sumie to nic nowego wracam do tego zestawu zawsze w lato:
Honolulu W7- idealny bronzer, który pasuje do mojej opalonej twarzy. Zdecydowanie jakość przewyższa cenę.
Kolejny to tusz Colossal Volume Express- zawsze do niego wracam. Skończył się mój ulubieniec z Wibo a trafiła mi sie promocja za 16zł więc grzech było nie brać.
Rimmel Wake Me Up-ten podkład albo się kocha albo nienawidzi ja zdecydowanie kocham i od maja tylko jego używam. Daje świetlisty, naturalny efekt.

A co jest Waszym ulubieńcem miesiąca? Co możecie polecić? Zapraszam do komentowania i obserwowania. Mam już 296 obserwatorów gdy ta liczba wzrośnie do 300szykuję mini rozdanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz