środa, 7 maja 2014

Golden Rose Rich Color 111

Coś czuję, że znudzą Wam się już niedługo moje posty z lakierami. Dzisiaj chciałam Wam też pokazać mój nowy kształt paznokci. Zawsze piłuję moje paznokcie na prosto. Niestety ostatnio bardzo łamią mi się rogi paznokci więc postanowiłam im nadać kształt mocniej szpiczasty.  Dzisiaj na tapecie zobaczycie troszeczkę nietypową zieleń muszę przyzna,  że w butelce średnio mi się podobał(kupiła go moja bratowa) na paznokciach eksponuję się bardzo ładnie. Taki nietypowy kolorek. O moich achach i ochach na temat tych lakierów już się naczytałyście u mnie. Ale żeby tradycji stało się zadość oto plusy:
+gama kolorów
+dostępność
+trwałość
+cena(u mnie w drogerii tylko 4,99 zł)
+łatwa aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi
Minusy:
-brak


A jaki Wy kształt paznokci preferujecie? I jak się podoba taka zieleń?