sobota, 3 maja 2014

Golden Rose Rich Color 67



Hej ostatnio u mnie dominują notki lakierowe tym razem będzie podobnie;)
Nie jest to już tajemnicą, że seria Rich Color od Golden Rose jest mi bardzo bliska. Są to dobre lakiery za małe pieniądze. po 3dniach ścierają mi się delikatnie z końcówek. Zawsze jednak używam Seche Vite. Moja bratowa go nie używa a efekt jest bardzo podobny jeśli chodzi o trwałość. Ostatnio w moje ręce wpadł odcień różu. Jest on całkiem mocny. Kojarzy mi się bardzo z lalką Barbie. Myślę, że do opalonych dłoni będzie pięknie pasować.
Plusy:
+gama kolorów
+dostępność
+trwałość
+cena(u mnie w drogerii tylko 4,99 zł)
+łatwa aplikacja dzięki szerokiemu pędzelkowi
Minusy:
-brak







Jak Wam się podoba? Kolorek jak dla mnie przepiękny;)

12 komentarzy:

  1. Też lubię te lakiery, tylko ciężko u mnie je dostać... Bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolorek, uwielbiam nosić róż na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny kolorek, na Twoich paznokciach wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek i taki intensywny ;) Lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również ten kolor przypadł do gustu :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny. Mam słabość do różu.

    OdpowiedzUsuń
  7. mmm, uwielbiam takie kolory. dużo dobrego słyszałam o tych lakierach!

    OdpowiedzUsuń
  8. GR ma swietne kolorki tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń