piątek, 16 maja 2014

Zakupy z Mintishop.pl

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z krótką notką dotyczącą zakupów z sklepie Mintishop.pl to już moje drugie zakupy i za każdym razem jestem bardzo mile zaskoczona. Dokładnie tym, że produkty są w ekspresie wysyłane(w środę wieczorem zamówiłam dzisiaj już jest). Na dodatek wszystko zapakowane jest w ładnych i uroczych "papierkach". Do mojego wirtualnego koszyka wpadła tylko paletka ze Sleeka. Wstyd się przyznać ale jest to moja pierwsza paletka tej firmy. Więcej nie zamawiałam bo moje szuflady już pękają w szwach. Do paletki dostałam parę gratisów w formie testerów. Bardzo się z tego ciesze bo widać, że firma dba o klientów. Bardzo Wam polecam ten sklep wiem, że jeśli będę czegoś szukała to właśnie tam.
A to moja pierwsza paletka jupi jestem z niej bardzo zadowolona. Porządne opakowanie(które jest małym zagrożeniem dla moich paznokci). Piękne kolory z dobrą pigmentacją;) Już się nie mogę doczekać kiedy jej użyje;)
Przepraszam za jakość zdjęć ale zdjęcia zrobione telefonem bo nie mogłam się doczekać otworzenia paczuszki.








Jak Wam się podoba mój zakup? Miałyście tą  paletkę? Kupowałyście już może na Mintishop.pl? Jeśli nie to bardzo Wam polecam