środa, 2 lipca 2014

Denko czerwca

Hej dziewczyny przychodzę do Was z denkiem czerwca. Z racji tego, ze ostatnie denko było mega długie(bo dwumiesięczne tym razem postanowiłam podsumować tylko jeden miesiąc).


Jak widzicie jest tu mały misz masz. Trochę do włosów trochę do ciała a i kosmetyki do twarzy się znajdą;)
 Zacznę może od produktów do włosów od Balea. Produkty te kupiłam w sklepie z chemią niemiecką. Odżywka VOLUMEN-ładnie pachniała ale kompletnie nic nie robiła;/ Może delikatnie pomagała rozczesywać włosy ale naprawdę straszny przeciętniak za 9zł. Czy kupię ponownie:  NIE
Kolejnym produktem jest szampon OIL REPAIR-tutaj też co mogę powiedzieć? Zwykły przeciętniak, mył, nie obciążał mi włosów i tyle. Czy kupię ? NIE. W obu przypadkach opakowanie to wielki niewypał strasznie ślizgają się w dłoni i po dłuższym stosowaniu tuby strasznie się odkształcają.

A tutaj będą moje dwa ulubieńce. Jak widzicie żel z Dove nawet rozcięłam bo szkoda mi było się z nim rozstawać. Po rozcięciu użyłam go jeszcze 3razy. Sporo produktu zostaje na ściankach butelki. Zapach piękny, ładnie myje i się pieni. Do tego nie wysusza.Więcej tutaj Czy kupię ponownie? TAK
Intensywna pielęgnacja z Garniera Body. Ten balsam motywował mnie do balsamowania ciała codziennie. Piękny zapach do tego świetne nawilżenie. Dużo Wam nie będę pisać ponieważ będzie o nim oddzielny post. Czy kupię ponownie? TAK
 Spray z Adidasa zawsze używałam jako dodatek do kulki na jakieś gorące dni. Dlatego też nie mogę powiedzieć czy pomaga jakoś zapobiegać poceniu się solo. Czy kupię ponownie? NIE WIEM
Kolejny denkowicz to tonik z Celi. Bardzo go lubiłam nawet jest o nim oddzielna notka(tutaj). Ładnie oczyszczał, nie wysuszał, odświeżał buzie. Niestety jest słabo dostępny jeśli jednak na niego trafię trafi do mojego koszyka. Czy kupię ponownie? TAK

Seche Vite- ulubiony nawierzchniowy lakier. Niestety trochę mi zgęstniał i resztki musiałam wyrzucić. Co nie zmienia faktu, że przez ponad pół roku bardzo cieszyłam się taflą na paznokciach.Czy kupię ponownie? TAK
 Colgate- moja ulubiona pasta do zębów. Zostawia świeży oddech do tego ładnie czyści zęby. Czy kupię ponownie? TAK
 To tyle jak widzicie mało tego jest ale w tym miesiącu nie miałam tylu otwartych produktów. Używałam tylko swoich ulubieńców. Jak Wam idzie denko?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz