czwartek, 18 września 2014

Dermedic Normacne Preventi- żel do mycia twarzy

Hej dziewczyny przychodzę do Was dzisiaj z jednym z moich ulubionych żeli do mycia twarzy. Jest to dokładnie produkt firmy Dermedic, który powoli skrada moje serduszko.
Opakowanie i cena:
Opakowanie jest na duży plus. Przeźroczysta buteleczka zaopatrzona sprawnie działającą pompką. Co do ceny waha się ona ok. 20zł. Ja sama kupiłam ten żel na promocji za 19,99zł jeden + drugi za 1grosz. 10zł za apteczny produkt rewelacja! Dostępny w aptekach i w Super-Pharm
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest idealna ni to rzadkie, ni to gęste. Po zaaplikowaniu nie spływa nam z dłoni. Zapach jest dość mocny ale nie utrzymuję się długo na skórze.
Moja opinia:
Produkt zrobił na mnie duże wrażenie. Dedykowany jest skórze mieszanej i tłustej. Nie wysusza, ładnie oczyszcza i rozświetla naszą twarzyczkę. Domywa też resztki tuszu po demakijażu co warto podkreślić nie szczypię w oczy.  Jest szaleńczo wydajny 2buteleczki miałam ponad pół roku. Serdecznie polecam!


Miałyście? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz