sobota, 20 września 2014

Nivea szampon chroniący kolor- Color Protect

Hej idąc już tropem szamponów przyszłam Was ostrzec przed szamponem z Nivea. Ogólnie często szampony tej firmy lądują na mojej półce ze względu na częste promocje. Ten też wybrałam ze względu na niską cenę i fakt, że farbuję włosy od wielu lat. Przez to, że były rozjaśniane teraz żadna farba nie chce trzymać mi się kłaczków;( Wracając jednak do szamponu:
Opakowanie i cena:
Opakowanie standardowe mieszczące 400ml produktu. Niestety nie jest przeźroczyste co za tym idzie nie wiemy ile nam jeszcze zostało produktu. Cena jak już wyżej wspominałam niska. Zazwyczaj są jakieś promocje i dużą butelkę można kupić już za ok.8-9zł.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja produktu jest kremowa, nie przelewa się przez palce, ładnie się pieni. Zapach typowy dla szamponów tej marki.
Moja opinia:
Wydaję się, że ten szampon to strzał w dziesiątkę. Ładny zapach, dobrze się pieni niestety te atuty widzimy pod prysznicem po prysznicu i wysuszeniu włosów to istna masakra. Włosy są sztywne, tępe w dotyku do tego wyglądają na tłuste. Są bardzo obciążone co na moich cienkich włosach wygląda fatalnie. Więcej go nie kupię i Wam też radzę się trzymać od niego z daleka.


Miałyście go? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz