piątek, 19 września 2014

Dove, Hair Therapy, Nourishing Oil Care Shampoo

Hej ostatnio wiele wygrzebuję starych zdjęć produktów, o których miałam napisać a brakowało mi weny. Dzisiaj jeden z ulubionych szamponów firmy Dove. Przedstawie Wam może moje włosy:, farbowane od 8 lat, cienkie i łamliwe, do tego lubią się puszyć i plątać. Poddawane są codziennie prostowaniu.
Opakowanie i cena:
Zwykła standardowa butelka zamykana na zatrzask. Niestety jest z białego tworzywa sztucznego przez co nie widzimy ile produktu już zużyliśmy. Pojemność mało standardowa jak na te większe szampony 350ml gdzie normalny ma 400ml. Cena ok. 15zł ale często bywają na niego promocje.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja szamponu typowo kremowa. Jest bardzo skoncentrowany dlatego jest dość wydajny i nie spływa nam z dłoni co jest jego dużym atutem. Zapach ma bardzo ładny, mocny ale mi on nie przeszkadza. Długo utrzymuję się na włosach co bardzo lubię.
Moja opinia:
Jak już pisałam w jednych ulubieńcach gdy używam tego szamponu i bardzo się śpieszę nie mam konieczności używać odżywki. Jednak nie może to się zdarzać za często bo wiadomo, że każdy włos potrzebuję jakiegoś wspomagacza. Włosy po nim absolutnie nie były obciążone. Dzięki niemu moje baby hair były odrobione ujarzmione i nie wyglądałam jakby strzelił we mnie piorun;) Dobrze myję włosy nawet z olejów przy czym w tedy myłam włosy 2razy. Bardzo polecam przetestować ten szampon jeśli masz problemy z puszeniem się włosów.



Miałyście? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz