sobota, 13 września 2014

Krem do rąk i paznokci o zapachu wiśni

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją krem z firmy Cztery Pory Roku o zapachu wiśni. Osobiście nie lubię kremowania dłoni zawsze kojarzy mi się to z tłustymi, lepiącymi dłońmi ale nie tym razem;)
Opakowanie i cena:
Produkt zamknięty jest w tradycyjnej dla kremów tubie o pojemności 130ml. Dzięki temu, że stoi na "głowie" ułatwia nam wydobywanie kremu z opakowania. Jedynym minusikiem jest to, że opakowanie musimy zakręcić zdecydowanie wolę opakowanie, które zamyka się na "klapkę". Cena jak za produkt o pojemności 130ml bardzo niska bo jedynie ok. 4zł. Dostępny praktycznie w każdej drogerii i sklepie wielobranżowym.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest dość gęsta ale bardzo dobrze rozprowadza się na dłoniach i wydobywa z tubki. Jeśli chodzi natomiast o zapach jest bardzo przyjemny ale nie uciążliwy.
Moja opinia:
Kremy tej firmy bardzo miło mnie zaskoczyły. Jedynym kremem, który dzierżyłam jako tako był krem z Garniera w czerwonym opakowaniu. Teraz to się zmieniło mam tańszy zamiennik w niższej cenie. Krem dobrze nawilża dłonie, po wchłonięciu nie zostawia tłustej i lepiącej się warstewki. Sam produkt jest bardzo wydajny dzięki swojej zbitej konsystencji. Do tego ma bardzo przyjemny zapach, który nie męczy naszych zmysłów. Krem ma wiele wersji zapachowych stosowałam też z zieloną herbatą i też uważam go za świetny produkt. Polecam wypróbujcie!


Miałyście go? Lubicie czy nienawidzicie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz