czwartek, 29 stycznia 2015

Green Pharmacy Płyn micelarny 3 w 1 owies

Hej dzisiaj przychodzę do Was z recenzją płynu micelarnego od Green Pharmacy, który nazywa się "3w 1 Owies".
Opakowanie i cena:
Plastikowa butla mieści w sobie aż 500ml produktu w cenie ok 10,60zł. Ładne i proste opakowanie posiada wygodne zamykanie na klik. Ilość płynu można bardzo łatwo dawkować.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jak konsystencja w płynach micelarnych- wodnista. Zapach jest specyficzny na szczęście wyczuwalny tylko kiedy otwieramy buteleczkę na waciku ani na twarzy nie wyczuwalny.
Moja opinia:
Jak zawsze w przypadku kosmetyków pielęgnacyjnych zacznę od moich oczekiwań. Płyn micelarny dla mnie powinien zmyć dobrze makijaż oczu i twarzy oraz ich nie podrażniać. Ten płyn spełnia się w 50% co do moich wymagań. Niestety produkt słabo radzi sobie ze zmywaniem makijażu oczu. Tym mocny jak i delikatnym. Dla mnie może nie stanowi to większego problemu ponieważ resztki makijażu zawsze zmywam jeszcze żelem do mycia twarzy. Jednak mój ręcznik zawsze odczuwa to ogromną plamą rozmazanego tuszu + powstaje efekt pandy. Z makijażem twarzy już radzi sobie lepiej. Płyn jest bardzo delikatny nie podrażnia ani twarzy, ani oczu. Butyleka mimo swoich dużych rozmiarów leży wygodnie w dłoni. Zostawia na twarzy delikatną klejącą warstewkę ale mi to nie przeszkadza ponieważ zawsze  po demakijażu myję twarz. Nic chyba nie pobije micela z Garniera, który jest ciut droższy ale działa fantastycznie.




Co o nim myślicie?
Zapraszam na rozdanie blogowe, które znajdziecie tu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz