piątek, 9 stycznia 2015

Luksja Care Pro mleczko owsiane żel pod prysznic

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę z moim must have jeśli chodzi o żele pod prysznic. Muszę przyznać się, że zakochałam się w produkcie i tak szybko ta miłość mi nie przejdzie.
Opakowanie i cena:
Żel znajdziemy w 3 pojemnościach:250ml, 500ml oraz 750ml z pompką. Jeśli chodzi o cenę najmniejszej pojemności to szczerze nie mam pojęcia. Natomiast jeśli chodzi o dwie pozostałe to: 500ml ok 6zł(często bywają na nie promocję), 750ml ok 9-10zł.
Opakowanie to schludne wyglądający biały plastik. Produkt z pompką troszeczkę się zapychał, dlatego też wykręciłam ją.
Konsystencja i zapach:
Konsystencja jest gęsta i kremowa. Nie przelewa nam się przez palce dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się na ciele. Jeśli chodzi o zapach miałam trzy wersję zapachowe i każda jest przyjemna jednak ta owsiana moim zdaniem biję wszystkie o głowę.
Moja opinia:
Żele do mycia ciała cenie za cenę oraz zapach. Ten w obydwu tych kategoriach zdaje egzamin na 6.
Jego bogata konsystencja pozwala uzyskać pianę, która przyjemnie otula moją skórę podczas prysznica. Jest bardzo wydajny. Co najważniejsze zapach utrzymuje się na skórze jeszcze jakiś czas po kąpieli. Nie wysusza ani nie podrażnia skóry. Mimo zawartych SLS-ów w składzie ja jestem zadowolona z produktu. Podsumowując wszystko bardzo polecam ten żel.




Używałyście go?
Przypominam o rozdaniu na moim blogu które znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz