czwartek, 7 stycznia 2016

Inglot Lip Fun 03

Hej dzisiaj kolejny post tym razem na temat błyszczyku od Inglota.
Opakowanie i cena:
Opakowanie to bardzo wygodna plastikowa tubka zakończona dziubkiem, który bardzo fajnie aplikuje produkt. Cena to 7,90 zł przy zakupie dowolnego produktu firmy Inglot.
Konsystencja i zapach:
Zapach bardzo przyjemny, słodki aż chce się go zjeść. Jeśli natomiast chodzi o konsystencję jest dość gęsty nie przeszkadza to jednak w aplikacji produktu. Ma też klejącą formułę, która nie wszystkim się spodoba.
Moja opinia:
Bardzo lubię błyszczyki, które można szybko i bezproblemowo zaaplikować na usta. Ten produkt właśnie taki jest dzięki swojej mało kryjącej  formule możemy aplikować produkt bez żadnego lusterka. Daję on bardzo ładną taflę, która daję efekt zdrowych i wypielęgnowanych ust. Mój kolor to 03 bardzo zgaszony róż, który idealnie sprawdza się na co dzień. Niestety błyszczyk szybko się zjada pewnie za sprawą bardzo ładnego zapachu. Ma klejącą konsystencję, która mi w zupełności nie przeszkadza. Aplikacja też jest przyjemna dzięki miękkiemu aplikatorowi, który nie stwarza problemów podczas nakładaniu. Serdecznie polecam. Ostatnio zaopatrzyłam się w kilka produktów firmy Inglot i jestem nimi zachwycona.



Jak się podoba? Jestem ciekawa jakie Wy produkty do ust lubicie? Bardziej błyszczyki czy pomadki? Jeśli błyszczyki to te bardziej klejące czy mniej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz