piątek, 22 stycznia 2016

My Secret Big Eye 2w1 Milk

Hej przychodzę do Was z kolejną recenzją bardzo taniego kosmetyku firmy My Secret.
Opakowanie i cena:
Kredka niestety jest w wersji do temperowania. Gramatura to 3,6 grama, za które zapłacimy około 9zł.
Konsystencja i zapach:
Produkt jest bezzapachowy. Bardzo przyjemna konsystencja, która sunie po powiece bez problemu. Nie rozmazuje się i nie rozpływa na powiece.
Moja opinia:
Kredka bardzo mnie zaintrygowała jako produkt pod cienie. Czytałam wiele na temat zalet kredki NYX Jumbo Pencil niestety jakoś nigdy nie było mi do niej po drodze. Wrócę jednak do bohatera mojego wpisu. Kredka jest świetnie na pigmentowana mimo rozcierani pozostawia na powiece białą bazę, która pięknie podbija cienie. U mnie świetnie też trzyma się na linii wodnej ale zdecydowanie wolę w tym miejscu cieliste kredki.  Kredka mimo swojej miękkiej konsystencja nie sprawia problemu przy temperowaniu, nie łamie się co sprawia, że jest bardzo wydajna. Kredka nie zbiera się w załamaniu powieki.  Spotkamy ją w drogerii "Natura". Występuje w jeszcze jednej wersji kolorystycznej- czarnej.


Miałyście tą kredkę? Jak oceniacie kredki z NYX? jestem ich bardzo ciekawa zwłaszcza, że mają szeroką gamę kolorystyczną.

Zapraszam Was na rozdanie na moim blogu, które znajdziecie tu 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz