niedziela, 17 stycznia 2016

Rimmel Lasting Finish Primer

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z recenzją bazy pod makijaż od firmy Rimmel.
Opakowanie i cena:
Produkt zapakowany jest w plastikową miękką tubkę, która mieści 30 ml bazy. Cena ok 22zł za 30ml.
Konsystencja i zapach:
Baza konsystencją przypomina bardzo lekki krem, który bardzo łatwo można rozprowadzić. Zapach przyjemny ale bardzo słabo wyczuwalny.
Moja opinia:
Tego typu produktów używam bardzo rzadko- zazwyczaj o nich zapominam. Jeśli jednak czeka mnie jakaś ważna impreza wolę mój makijaż dodatkowo zabezpieczyć. Zadaniem tego typu kosmetyku jest przedłużenie trwałości makijażu, czy ten produkt to robi? TAK! Ładnie przygotowuję twarz do makijażu. Wyrównuje jej strukturę, zmniejsza widoczność porów, powoduję, że skóra mniej się świeci. Do tego nie zapycha mojej skóry mam wręcz wrażenie, że dodatkowo ją nawilża. Jak za tą cenę bardzo przyjemny kosmetyk, który spełnia swoje zadania.


Co myślicie o tym produkcie? Miałyście go? Zapraszam do komentowania.
 
Chce Was też zaprosić na rozdanie, które znajdziecie >>> tu<<<< 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz