środa, 20 stycznia 2016

Rimmel Stay Matte 001 Transparent

Hej dziewczyny przychodzę do Was z recenzją popularnego pudru firmy Rimmel.
Opakowanie i cena:
Produkt znajduję się w zakręcanym plastikowym opakowaniu. Niestety nie posiada on ani gąbeczki ani lusterka. Opakowanie samo w sobie jest strasznie tandetne. Wydaje się, że na dniach się rozpadnie. Cena ok 24zł za 14g.
Konsystencja i zapach:
Puder jest w postaci sprasowanej. Dość łatwo się nakłada na pędzel nie trzeba mocno pocierać. Zapach jest bardzo delikatny, wyczuwalny tylko w opakowaniu.
Moja opinia:
Puder dostępny jest w 6 kolorach. Ja wybrałam "kolor" 001 transparent nie muszę się martwić czy puder dobrze dobrany jest do podkładu czy odcieniu mojej skóry. Puder nie pozostawia na twarzy płaskiego matu co jest dla mnie ogromną zaletą. Nie mam skóry bardzo tłustej dlatego myślę, że nie dla każdego się sprawdzi. Myślę, że osobom o skórach mocno tłustych ten puder się nie sprawdzi, będą musiały bardzo często poprawiać makijaż. Nie podkreśla suchych partii na twarzy. Nie zapycha i nie uczula. Dodatkowo beznadziejne opakowanie, które widać, że jakością nie grzeszy. Wiele tańszych marek posiada o wiele trwalsze opakowania np. Catrice. Dodatkowym minusem może być też wydajność mimo, że używam go raz dziennie od miesiąca widać spory ubytek. Dużym plusem jest dostępność praktycznie w każdej drogerii. Przy kolejnej promocji -49% na pewno go kupię.


Co myślicie o tym produkcie? Miałyście? Lubicie czy sprawdził się u Was tak sobie?

Zapraszam też na rozdanie, które znajdziecie tu 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz