środa, 4 grudnia 2013

AA Ultra Odżywianie, Witalizująca maseczka odżywcza

Dzisiaj szybka notka dotycząca rewitalizującej maseczki odżywczej z AA. Kupiłam ją w sklepie typu Pepco za 1 zł.
Co mówi nam producent?
Twoja cera jest bardzo sucha, brakuje jej miękkości i szukasz sposobu na jej błyskawiczne odżywienie? 
Receptura Witalizującej maseczki odżywczej AA Ultra Odżywianie jest idealnie dostosowana do potrzeb Twojej skóry. 

Pojemność 
2x5

Co myślę o niej ja?
Jest to dobra maseczka nawilżająca, która regeneruję moją skórę podczas trudnych warunków atmosferycznych. Jedna saszetka starcza mi na dwie aplikacje(jest bardzo wydajna).
Plusy:
+nawilża i odżywia
+tania
+działa
+nie zostawia tłustego filmu na twarzy
Minusy:
-nie podoba mi się zapach;/


Jak Wy sobie radzicie w sezonie zimowym z odżywianiem skóry twarzy? Co możecie mi polecić? 
Zapraszam do komentowania;)



7 komentarzy:

  1. Do cery suchej to niestety nie dla mnie. Chociaż przyda się od czasu do czasu porządne odżywienie i nawilżenie :) rozejrzę się za nią. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że od czasu do czasu można skórę dodatkowo odżywić;)

      Usuń
  2. oj nigdy jej nie miałam, ale to nie mój typ cery ;) ja mam mieszaną niestety ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam mieszanką ale moja skóra ostatnio zaczęła szaleć i tak się łuszczyła;/ dopiero to mi pomogło

      Usuń
  3. ostatnio wybieram maseczki oczyszczające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam na zmianę raz oczyszczającą raz nawilżającą;)

      Usuń
  4. Nie stosowałam tego kosmetyku, ale bardzo lubię produkty w podwójnych opakowaniach. Są praktyczne i nie marnują się :)

    OdpowiedzUsuń