poniedziałek, 23 grudnia 2013

TUTTI FRUTTI - PEELING DO CIAŁA - MELON&ARBUZ

Dzisiaj opisze Wam moją udana przygodę z peelingiem z Farmony. Kosmetyk ma piękny zapach dzięki, któremu chętniej sięgam po niego pod prysznicem. Na samym początku kupiłam go z zamiarem stosowanie go przy złuszczaniu naskórka z twarzy. Okazał się jednak troszeczkę za ostry. Dlatego wylądował w kabinie prysznicowej.
Skóra po nim jest gładka i przyjemnie pachnie. Muszę przyznać, że zapach niestety nie utrzymuję się długo na skórze.
Plusy:
+zapach
+cena (5 zł za 120 ml)
+działanie
+nie podrażnia
+poprawia humor
+opakowanie
Minusy:
-dla kogoś kto lubi mocne zdzieraki to nie jest produkt dla nich
-zapach nie utrzymuję się długo na skórze




Miałyście go? Co o nim  sądzicie?
Jakich peelingów używacie?

5 komentarzy:

  1. Tego jeszcze nie używałam ale nie wiem czy ten zapach by mi odpowiadał, chociaż arbuzy uwielbiam jeść to kiedyś miałam coś o jego zapachu i był strasznie mdły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go i lubię właśnie mocniejsze zdzieraki, ale i tak chętnie go kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podejrzewam, że nie będę miała możliwości kupienia tego peelingu, bo jestem z małego miasta i drogerii tu jak na lekarstwo. Skusiłabym się ze względu na zapach (uwielbiam melona!) i delikatne zdzieranie. Nienawidzę mocnych zdzieraków.
    **
    Zapraszam na: http://storyofapanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham owocowe pilingi :) Ja stosuję chyba wszystkie możliwe zapachy z różnych firm i zawsze jestem zachwycona już po ich otwarciu.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam peelingi. Jeszcze go nie miałam ale będę musiała poszukać :)

    OdpowiedzUsuń