wtorek, 10 grudnia 2013

Syoss, Volume Lift, Suchy szampon do włosów

Muszę się przyznać, że do suchych szamponów byłam nastawiona bardzo sceptycznie. W życiu nie pomyślałabym, że kupię taki produkt a tu proszę dorobiłam się już dwóch(o Batiste pisałam tutaj).
Dzisiaj będzie jednak mowa o szamponie z Sayoss. Mam do niego strasznie mieszane odczucie. Z tego typu produktami raczej nie mam większego doświadczenia bo stosuję je od niedawna. Może przejdę teraz do plusów i minusów a Wy same zdecydujecie czy warto spróbować czy nie.
Plusy:
+odświeża
+dostępność
Minusy:
-odświeżenie daję nie na cały dzień lecz na kilka godzin
-bieli moje ciemne włosy
-matowi je

Myślę, że po wypróbowaniu szamponu z Batiste do tego już nie wrócę. Nie lubię bielenia włosów bo nie chce wyglądać jak stara babcia a wyczesywanie tego i kombinowanie zajmuję tyle samo czasu co umycie włosów zwykłym szamponem. Nie czuję się z nim na głowie komfortowo bo już po paru godzinach czuję, że moje włosy są tłuste.
Ja osobiście nie polecam ale wszystko jest dla ludzi może komuś innemu on przypasuje ja zdecydowanie mówię NIE.


Miałyście go co o nim myślicie? Jakie suche szampony polecacie?Zapraszam do komentowania;)