wtorek, 10 grudnia 2013

Syoss, Volume Lift, Suchy szampon do włosów

Muszę się przyznać, że do suchych szamponów byłam nastawiona bardzo sceptycznie. W życiu nie pomyślałabym, że kupię taki produkt a tu proszę dorobiłam się już dwóch(o Batiste pisałam tutaj).
Dzisiaj będzie jednak mowa o szamponie z Sayoss. Mam do niego strasznie mieszane odczucie. Z tego typu produktami raczej nie mam większego doświadczenia bo stosuję je od niedawna. Może przejdę teraz do plusów i minusów a Wy same zdecydujecie czy warto spróbować czy nie.
Plusy:
+odświeża
+dostępność
Minusy:
-odświeżenie daję nie na cały dzień lecz na kilka godzin
-bieli moje ciemne włosy
-matowi je

Myślę, że po wypróbowaniu szamponu z Batiste do tego już nie wrócę. Nie lubię bielenia włosów bo nie chce wyglądać jak stara babcia a wyczesywanie tego i kombinowanie zajmuję tyle samo czasu co umycie włosów zwykłym szamponem. Nie czuję się z nim na głowie komfortowo bo już po paru godzinach czuję, że moje włosy są tłuste.
Ja osobiście nie polecam ale wszystko jest dla ludzi może komuś innemu on przypasuje ja zdecydowanie mówię NIE.


Miałyście go co o nim myślicie? Jakie suche szampony polecacie?Zapraszam do komentowania;)

12 komentarzy:

  1. Wszystkie ciemnowłose koleżanki polecają mi suche szampony Batiste, bo ponoć jako jedyne nie zostawiają białego osadu. Chciałam się skusić na ten z Syossa, ale po twojej recenzji wiem, że lepiej po niego nie sięgać. Chyba, że jest się blondynką.

    **
    http://storyofapanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mają racje, że szampony z Batiste są najlepsze;) Tego lepiej nie kupuj strata kasy;/

      Usuń
  2. Ja również się z nim nie polubiłam, tym bardziej, że miałam go wtedy, kiedy coś było nie tak z tymi opakowaniami i wystarczał na jeden raz :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musiało być denerwujące;/ Mi niestety starczy jeszcze długo długo a nie lubię wywalać kosmetyków;/ Ot taki chomiczek

      Usuń
  3. też nie lubię suchych szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasami trzeba użyć. Jak np. wieczorem włosy wyglądają spoko a rano już nie za specjalnie

      Usuń
  4. Ja mam Timotei i Garnier i żadnego nie lubię... nie dla mnie są suche szampony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może spróbuj z Batiste myślę, że zmienisz zdanie;)

      Usuń
  5. Tego nie miałam ale sprzedaje się dobrze więc myślałam, że jest fajny. Ja mam Batiste, to mój pierwszy i dość dobry suchy szampon choć używa tylko w nagłych sytuacjach ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam go swego czasu, ale nie przepadam za nim - po jakimś czasie zapach mi zaczął przeszkadzać, jest mało wydajny, wystarczał na kilka użyć i trzeba się przyłożyć, żeby go wyczesać. Zdecydowanie moimi faworytami są szampony Batiste.

    OdpowiedzUsuń