czwartek, 12 grudnia 2013

Luksja Lemon Pie

Dzisiaj postanowiłam do Was przyjść z czymś dla duszy. Nieuchronnie zbliża się zima i tylko te z nas, które nie posiadają wanny pewnie nie decydują się na długie odprężające kąpiele przy swoim ulubiony płynie do kąpieli.
Może zacznę od początku. Luksja Lemon Pie wpadła do mojego koszyka na promocji. Z racji tego, że już wersje Caramel Waffle wypróbowałam postanowiłam kupić coś innego. Lubię zapachy, które z natur się wykluczają ale razem dają przepiękny zapach. W tym produkcie można wyczuć słodki zapach ciasta oraz cierpki zapach cytryny, która w delikatny sposób pobudza do działania. Płyn fajnie się pieni zostawia w łazience jeszcze na długi czas zapach. Nie tylko w łazience go czuć, czujemy go na swojej skórze. Płyn nie wysusza nam naskórka. Dzięki dobremu pienieniu się produkt jest wydajny. Można go często dorwać na promocji koło 7,99 zł. Cena regularna to 10,99.



Co o nim myślicie? jakie wersję zapachowe miałyście tego produktu?
Na zimę muszę zaopatrzyć się w jeszcze jeden zapach i nie mam pojęcia który.