piątek, 25 lipca 2014

Biały jeleń żel do mycia twarzy

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z krótką notką o żelu do mycia twarzy ale zanim o tym chciałabym poruszyć delikatny temat, który dzisiaj doprowadził mnie do łez. Jest to kradzież! Przyznam, że zostałam okradziona z mojej własnej głupoty bo wsadziłam portfel nie tam gdzie trzeba! Zawsze jestem na ten temat uczulona wsadzam pieniądze do najgłębszej kieszonki zwłaszcza, że miałam zapłacić dzisiaj czynsz za wynajem lokalu, w którym mam sklep. Ja nie wiem jakim trzeba być człowiekiem żeby zabrać komuś coś co nie jest jego a na dodatek ta osoba ciężko na to pracowała! Co najgorsze nie miałam nawet tych pieniędzy więc pożyczyłam od mamy.Dla mnie dramat;/ Ale ktoś dzisiaj się pobawi za moje pieniążki a co;)

Teraz wrócę do żelu bo mnie zaraz szlag jasny trafi;)
Szukałam żelu do twarzy, który będzie delikatny i idealny na rano żeby oczyścić twarz z resztek kremu do twarzy zaaplikowanego na noc. Będąc w Hebe i szukając czegoś taniego trafiłam na promocję żelu do twarzy z Białego Jelenia za 4,50zł. Przyznam się, że ta marka kojarzy mi się wyłącznie z szarym mydłem. Stwierdziłam, że zaryzykuję w końcu ta marka kojarzy się właśnie z delikatnością itp. Żel dostajemy w 200ml buteleczce z dziubkiem. Muszę przyznać, że jak lubię takie zamykania w żelach pod prysznic czy szamponach tak w tym produkcie mnie nie przekonuje. Zdecydowanie lepsza byłaby pompka. Ale nie ma co płakać za tą cenę można sobie przelać. Żel nie ma konsystencji typowo żelowej. Jest ona dosyć wodnista. Mi to absolutnie nie przeszkadza . Jeśli chodzi o mycie twarzy to produkt jest idealny. Nie podrażnia jej, oczy nie pieką a wszystko jest wykończone świeżym efektem. Nie czuję też ściągnięcia skóry co jest wielkim plusem.
Plusy:
+delikatnie oczyszcza skóre
+nie ściąga jej
+cena
+opakowanie
Minusy:
-zmieniłabym jedynie dozownik



Ogólnie rzecz biorąc cudze chwalicie swego nie znacie... Idealnie wpisuję się w opis tego produktu. Bardzo dobry produkt, wyprodukowany w Polsce. Dobrze oczyszcza i odświeża twarz jak najbardziej  polecam wszystkim!

Proszę Was też o poklikanie kilku linków z poprzedniej notki;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz