środa, 30 lipca 2014

Avon Planet Spa

Hej dziewczyny dzisiaj przychodzę do Was z notką na temat maseczki do twarzy z Avonu. Bardzo lubię te maseczki ponieważ są w jakimś opakowaniu a nie w saszetkach, które zazwyczaj starczają na więcej niż jeden raz a niestety opakowanie nie pozwala na to żeby ją przechowywać.
Maseczka jest zamknięta w tubie o pojemności 75ml i zamykana na "klik". Jak już wspominałam wyżej bardzo mi się to podoba!
Może teraz przejdę do samego działania maseczki. Staram się ją stosować 2razy w tygodniu. Niestety z przyczyn niezależnych a czasami zależnych ode mnie pomijam ten krok pielęgnacji. Maseczkę nakładamy na twarz na ok. 5min(ja zazwyczaj wydłużam do 10min) później ją zmywamy i możemy się cieszyć gładką, oczyszczoną i elastyczną skórą. Maseczka w żaden sposób nie wysusza nam twarzy. Jeśli chodzi o zapach to nic specjalnego bo za bardzo go nawet nie pamiętam a maskę nakładałam wczoraj. Jest też bardzo wydajna nie musimy jej dużo nakładać. Jeśli chodzi o cenę ja zazwyczaj te maseczki kupuje w promocji ok. 9,90zł.
Plusy:
+cena na promocji
+wygodne opakowanie
+dobrze działa robi to co ma robić czyli oczyszcza
+dobrze się zmywa
+wydajność
Minusów :
BRAK



Podsumowując bardzo lubię tą maseczkę, często po nią sięgam. Lubie jaki daję efekt na mojej twarzy. Produkt bardzo na plus. Jak ja lubię pisać dla Was takie pozytywne notki. Zapraszam do komentowania. Jakie są Wasze ulubione maseczki do twarzy?


Oczywiście przypominam o rozdaniu, które kończy się już jutro!!!!
Więcej informacji znajdziecie tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz