piątek, 4 lipca 2014

Nowości miesiąca czerwca

Hej dziewczyny przychodzę dzisiaj z nowościami czerwca;)
1) Marion-zabieg laminowania- szybki i prosty sposób na mniejsze puszenie włosów. Miałam już wersje w saszetkach, która mi się bardzo podobała. Teraz kupiłam większą butle za ok.9,00zł
2)Schauma- szampon do włosów Lekkość i Pielęgnacja. Akurat był na promocji w Kauflandzie za 5,99zł.
3)Serum z Bielendy Laser Xtreme- fajny skład nie wiem czy będę go często używać, bardziej kupiony dla mamy. Cena ok 24,00zł
4)Serum z Dermedic Normacne- kupiony na promocji w Super Pharm za 23,49. Nie mam na jego temat żadnej opini.
5)Mgiełka opalizująca z Bielendy- fajny produkt, którym trudno zrobić sobie krzywdę. Cena ok. 17,90zł
6) Żel pod prysznic Isana- edycja limitowana. Ładny owocowy zapach za niską cenę bo na promocji kupiłam go za 2,39zł
7) Odżywka do włosów Romantic-totalny spontan. Kupiłam ją za 14,90zł za 1000ml!!!!
8)Rybki nawilżające z Rival de Loop-zawsze o nich zapominam wypróbowałam tylko jedną. Pierwsze wrażenie całkiem dobre. Cena ok 3,99zł.
9)Vademecum- skończyła mi się moja ulubiona pasta z Colgate. Kupiona na spontanie. Hmmm pasta jak pasta;) Cena ok 5,99zł
10)Golden Rose Rich Color moje ulubione lakiery do paznokci. Cena ok 5,50zł
11)Joko lakier nawierzchniowy. TOTALNY NIEWYPAŁ!!!! 9,99ZŁ

Tak prezentują się nowości jak się podobają coś Was zaciekawiło?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz