czwartek, 17 lipca 2014

Isana żel pod prysznic Alpejska Rozkosz

Hej dziewczyny! Przychodzę dzisiaj z kolejną recenzją żelu pod prysznic. Jak już Wam wspominałam średnio lubię żele z Isany. Po pozytywnych doznaniach z "Olejkiem pod prysznic" z Isany, o których przeczytacie tu postanowiłam wrzucić do mojego Rossmannowskiego koszyka limitowaną edycję o nazwie "Alpejska rozkosz".
Do wypróbowania kolejnego produktu tej marki zachęciła mnie cena 2,49zł oraz przecudowny zapach. Ten wariant zapachowy to truskawka i kwiat wiśni. Myjąc się nim rano skojarzył mi się zapach lizaków Chupa Chups (śmietanka i truskawka). Żel nie wysusza mojej skóry ani jej nie podrażnia. Dobrze się pieni i ładnie myję do tego o dziwo zapach zostaje na skórze po kąpieli, może nie za długo ale zawsze coś. Niestety dla mnie bo jest to edycja limitowana a bardzo mi ten zapach przypadł do gustu.
Plusy:
+cena
+zapach
+ładnie myje
+zapach utrzymuję się na skórze po myciu
Minusy:
-jest to edycja limitowana


Podsumowanie: Jest to bardzo przyjemny żel o cudownym zapachu truskawek ze śmietaną. Niestety jest to edycja limitowana. Coraz bardziej przekonuję się do produktów z Isany. Jak sprawa wygląda u Was miałyście go? Lubicie takie słodkie zapachy? Zapraszam do komentowania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz