środa, 23 lipca 2014

Sheinside

Hej dziewczyny na koniec sierpnia, początek września szykują mi się dwa wesela. Kompletnie nie wiem w co się ubrać i gdzie coś kupić. Na wielu blogach dziewczyny pokazują wiele ubrań ze strony sheinside.com. Nie powiem bo ubrania są intrygujące i takie inne niż w naszych sklepach. Przede wszystkim też mam pewność na 99,9%, że nikt takiej kreacji nie będzie miał. Chciałam Wam pokazać co sobie u nich upatrzyłam i chciałabym poznać Waszą opinie na temat tych rzeczy(wiadomo wszystkim się nie spodobają;)

Zacznę może od sukienek:
Jak widzicie zdecydowanie króluje u mnie biel i wiem, że dawniej nie chodziło się na wesela ani  w białej ani w czarnej sukience. Teraz czasy się zmieniły i mi osobiście nie będzie przeszkadzać jeśli na moim weselu jakaś dziewczyna założy skromną białą sukienkę. Chciałabym wiedzieć, która Wam przypadła do gustu najbardziej?
 klik
 klik
klik 
Oczywiście do sukienek przydałby się też żakiet więc jak będę robić zamówienie zdecyduję się też na jeden z poniższych:
 klik
 klik
klik 
Bardzo podobają mi się jasne żakiety świetnie współgrają z moją ciemniejszą karnacją i ciemnymi włosami.
I bardzo spodobały mi się buty, które nie są za wysokie i będą pasować zarówno do sukienek jak i do jeansów.

 

Co Wam się najbardziej spodobało? Zamawiałyście już coś na tej stronie? Zapraszam do komentowania i klikania;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz