poniedziałek, 7 lipca 2014

Moja pielęgnacja ust

Hej dzisiaj przychodzę z mazidłami do ust, które używam do pielęgnacji ust. Nie ma tego wiele bo zazwyczaj sięgam po sprawdzone produkty, na których mogę polegać.
Jak widzicie produktów jest AŻ 3;D
Zacznę od początku: pomadka ochronna z Bebe-intensywna pielęgnacja-to ją mam teraz najczęściej w torebce. Dobrze nawilża do tego świetnie wygląda solo na ustach. Daje im zdrowy błysk. Dla mnie małym minusem jest to, że nie pachnie. Wiadomo inne wersję pewnie ten zapach posiadają. Używam jej też najczęściej bo jest wygodna w użyciu dzięki temu, że jest w postaci sztyftu. Cena koło 7zł.
Teraz przejdę do mojej miłości sprzed kilku miesięcy. Jest to masełko z Nivea tutaj akurat malinowe bo moje karmelowe gdzieś posiałam. W zimę nie przeszkadzało mi to, że musiałam w nim grzebać. Teraz jest bardziej kremowa i miększa dlatego też paluchy bardziej są umazane. Używam go zazwyczaj wieczorem przed snem. Rano budzę się z aksamitnymi usteczkami;) Cena koło 8zł.
Jeśli chodzi o kosmetyki Carmex to jest to mój debiut. Wybrałam wersje wiśniową w tubce. Co mogę o nim powiedzieć? Normalny produkt do pielęgnacji ust. Zazwyczaj leży na stole. Lekko mrowi w usta, ładnie je nabłyszcza. Ładny zapach, fajna konsystencja. Dodatkowym jego atutem jest to że ma SPF 15.

Podsumowując: cenie w takich kosmetykach nawilżenie i to że ładnie wyglądają na ustach. Sięgam po nie zazwyczaj gdy nie mam lusterka. Usta wtedy wyglądają subtelnie ale zdrowo. 
Jakie są Wasze produkty do pielęgnacji ust? Zapraszam do komentowania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz